نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
آموزش حسابداری و آموزش حسابداری مالیاتی کاناز
آموزش حسابداری و آموزش حسابداری مالیاتی متناسب با محیط واقعی شرکت ها و ارائه نرم افزارهای حسابداری و کاربردی
https://www.kanazspid.ir
آموزش حسابداری و آموزش حسابداری مالیاتی کاناز
آموزش حسابداری و آموزش حسابداری مالیاتی متناسب با محیط واقعی شرکت ها و ارائه نرم افزارهای حسابداری و کاربردی
نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
https://www.kanazspid.ir
نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
(با قابلیت فرمول نویسی و ارسال فیش حقوقی از طریق تلگرام)
قابل استفاده برای سال های مالی مختلف
ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﮐﺎﻧﺎﺯ
ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍی جامع و کاربردی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و بر پایه تکنولوژی دات نت مایکروسافت
(.NET) طراحی و برنامه نویسی شده و به طور کامل از زبان فارس پشتیبانی می
کند. شرکت ها و بنگاههای اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از
این نرم افزار استفاده کنند.
این
نرم افزار از قوانین کار، بیمه و قانون مالیات های مستقیم بخش مالیات بر
حقوق پشتیبانی می کند و کاربر می تواند درصدها و ضرایب محاسبات را با توجه
به قوانین کار و مالیات هرساله، تغییر دهد.
بعد
از چند ماه بررسی نظرات کاربران و مطالعات پیرامون تغییرات مورد نیاز
کاربران، نسخه 11.4 نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز با طیف وسیعی از بهینه
سازی و قابلیت های منحصر به فرد برروی سایت قرار گرفت.
با
نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز به راحتی می توانید مدیریت اطلاعات و حقوق و
مزایای پرسنل خود را مدیریت کنید و از آنجاییکه این نرم افزار بر پایه
دیتابیس است می توانید مطمئن باشید که اطلاعات حقوق و دستمزد پرسنل شما تا
سالیان متمادی محفوظ می ماند. در واقع نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز چون
بر پایه اپلیکیشن ویندوز طراحی و برنامه نویسی شده است به راحتی با
ویندوزهای 7(سرویس پک 1) ویندوز 8 و ویندوز 10 سازگار است.
***نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز، نسخه کامل است و هیچگونه محدودیت زمانی و یا کارکردی ندارد.***
برخی از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز به شرح زیر است:
1- امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام(جهت صرفه جویی در کاغذ و کمک به محیط زیست)
2- امکان ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
3- امکان فرمول نویسی
4- امکان طراحی فیش حقوقی
5- امکان طراحی قرارداد کار به صورت کاملا باز و دلخواه
6- امکان طراحی خلاصه گزارش حقوق و دستمزد پرسنل
7- افزوده شدن دیسکت بانک ملی سامانه بام
8- امکان تعیین ضریب ماده 85 قانون مالیات های مستقیم برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
9- امکان تعیین حداقل و حداکثر عیدی برای هر سال.
10- امکان تعیین معافیت مالیاتی برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
11- امکان تعیین نوع معافیت مالیاتی برای هر پرسنل
12- امکان ذخیره اسکن مدارک پرسنل
13- امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه
14- امکان نمایش پیغام اصلاح جدید و دریافت فایل اصلاحی به صورت خودکار و آنلاین.
16- امکان ثبت اطلاعات اتباع خارجی به عنوان مثال اتباع عراقی و افغانی و اصلاح تشخیص کد ملی و کد اتباع خارجی
17- افزوده شدن امکانات بیشتر به گزارش خلاصه لیست
18- بهینه سازی گزارش ورود و خروج پرسنل
19- و دهها قابلیت مفید دیگر.
ﻧﮑﺘﻪ:ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺩﺭ ﻭﯾﻨﺪﻭﺯ ﻫﺎی 7 (سرویس پک 1)ﻭ 8.1 (32 بیتی و 64 بیتی)و 10 (32 بیتی و 64 بیتی)ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
حجم کلی این نرم افزار 284 مگابایت است و پیشنهاد می شود جهت دانلود از نرم افزار IDM استفاده نمایید.
خلاصه ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ حقوق و دستمزد رایگان ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ:
* امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام و همچنین ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
* امکان دریافت خودکار فیش حقوقی توسط کاربران با وارد کردن کد دستوری از طریق تلگرام
* امکان فرمول نویسی
*امکان
تعریف مشخصات هویتی و احکام حقوق و دستمزد پرسنل(در واقع با این گزینه می
توانید احکام حقوق و دستمزد پرسنل خود را ثبت و مدیریت کنید)
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﻪ صورت ساعتی و روزانه
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ثبت
مبالغ ﻣﺰﺍﻳﺎیی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺣﻖ ﻣﺴﻜﻦ، حق اولاد، بن و خواروبار ، حق سرپرستی، حق
جذب، عیدی و پاداش، ماموریت، شب کاری و نوبت کاری، تعطیل کاری، اضافه کار
برای هر پرسنل. با این قابلیت نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز می توانید
مزایای وزارت کار را مدیریت کنید.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف ﺣﻖ ماموریت و درصد مربوط(با این قابلیت می توانید تعیین کنید میزان مبلغ ماموریت چقدر محاسبه شود)
* امکان ذخیره
اسکن مدارک پرسنل(با این قابلیت می توانید مدارک پرسنل از جمله کارت ملی،
شناسنامه و سایر مدارک هویتی کارکنان خود را ذخیره کرده و در مواقع ضرورت
به آن دسترسی داشته باشید.)
*امکان ویرایش اطلاعات پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻨﻈﻴﻢ
ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻛﺎﺭ ﻁﺒﻖ نمونه قرارداد کار وزارت کار و قابلیت تنظیم و طراحی
دلخواه قرارداد کار.(با طراحی قرارداد کار میتوانید هرگونه تغییری که
مدنظرتان است اعمال کنید)
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف وام پرداختی ﺑﻪ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ، ویرایش و حذف ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرسنل و ارسال لیست حساب های بانکی به اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺷﺎﺕ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﺷﺎﻣﻞ:
a.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ
b.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﺎﻩ
c.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻣﺎﻩ ﻭ ﺍﻁﻼﻉ ﺍﺯ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ پرداختی
*ﺫﺧﻴﺮﻩ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﭼﺎپ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎ
*امکان چاپ فیش حقوقی و امکان چاپ فیش های حقوقی به صورت پشت سر هم
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ وام های پرداختی به پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﺴﻮﺭﺍﺕ ﻭ ﻧﺮﺥ ﻣﺮﺑﻮﻁﻪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تهیه فایل پشتیبان و بازیابی آن.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺣﻘﻮﻕ (برای شرکت هایی ﻛﻪ ﺍﺯ ﻁﺮﻳﻖ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرداخت می کنند)
* دارای برنامه قدرتمند و معروف تبدیل تاریخ 4000 ساله
* دارای بخش کامل و حرفه ای جهت ثبت ساعات حضور و غیاب پرسنل به صورت کامل و دقیق
* امکان ثبت، ویرایش و حذف مرخصی پرسنل
* ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ و مالیات بر حقوق ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ و افزوده شدن اضافه کار به این بخش
* امکان تعیین مالیات استفاده از مسکن و اتومبیل طبق قانون مالیات مستقیم و استفاده از محاسبه آن در تعیین کسورات مالیات بر حقوق
* امکان محاسبه نوبت کاری، شب کاری
* بهینه سازی محاسبه اضافه کار، شب کاری، نوبت کاری و ماموریت
*امکان محاسبه و به کارگیری ماده 80 قانون تامین اجتماعی برای هر پرسنل
* امکان محاسبه و اعمال معافیت دو هفتم مالیات بر حقوق برای هر پرسنل
*- امکان تهیه دیسکت حقوق بانک های تجارت و ملت
*امکان تعیین تعلق یا عدم تعلق بیمه برای هر پرسنل(مثلا بازنشسته ها)
*امکان تعریف مرکز هزینه و معرفی هر پرسنل در مرکز هزینه دلخواه و ارائه گزارش حقوق و دستمزد هر مرکز هزینه
* امکان تهیه دیسکت حقوق بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سپه و بانک ملی ایران(به همراه فیلم آموزشی)
* امکان ورود اطلاعات ورود و خروج پرسنل از اکسل
* افزوده شدن
ابزار جهت اعتبارسنجی کد ملی، اعتبارسنجی شناسه ملی اشخاص حقوقی و
اعتبارسنجی کد شبای بانکی جهت تعیین و پیگیری صحت اطلاعات وارد شده.
* امکان تعیین نوع همکاری اصلی و غیراصلی مطابق با قانون مالیات های مستقیم
*امکان تعیین و ثبت بیمه تکمیلی
*امکان محاسبه کسر کار و اعمال فرمول جهت محاسبه کسر کار(که برای جلوگیری از مخدوش شدن کارکرد به کار می رود)
*- امکان فراخوانی داده های نرم افزار در اکسل جهت بارگذاری در حضور و غیاب با افزونه اکسل کاناز41- افزوده شدن بخش مساعده پرسنل
* امکان محاسبه عیدی برای پرسنل مشخص در پایان ماه
* امکان محاسبه مزایا بر اساس میزان کارکرد
* امکان تعریف روزهای تعطیل سال
* امکان محاسبه تعطیل کاری
* امکان تعریف شیفت های کاری به تعداد نامحدود و امکان تعیین ساعات هر شیفت
* امکان تعریف و ثبت پرسنل تا 6000 نفر
* امکان تعیین شغل برای هر پرسنل
* امکان درج
توضیحات در فیش حقوقی برای هر کارمند جهت اطلاع رسانی و رویت پرسنل و
همچنین ذخیره آن در پایگاه داده جهت استفاده های بعدی.
* امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه.
* امکان ورود اطلاعات ورود و خروج پرسنل از اکسل (برای کارگاه هایی که از دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنند)
* امکان بارگذاری نام و نام خانوادگی پرسنل در اکسل توسط افزونه اکسل کاناز جهت استفاده در بارگذاری اطلاعات ورود و خروج در برنامه
* افزوده شدن تعیین نوع مرخصی مانند مرخصی روزانه، ماموریت، ماموریت ساعتی، استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق
* بهینه و ارتقا بخش پرداخت وام پرسنل
* امکان تعریف و ثبت مساعده برای هر پرسنل
* بهینه شدن گزارش مرخصی پرسنل
* بهینه شدن و ارتقا گزارش ورود و خروج پرسنل
* گزارش مساعده پرسنل
* افزوده شدن دیسکت بانک ملی برای حساب های سیبا
* افزوده شدن دیسکت بانک کشاورزی
* افزوده شدن گزارش وام های مکسوره پرسنل
*افزوده شدن گزارش کارکرد سالانه پرسنل
* امکان تعریف شیفت های کاری برای روزهای شنبه تا جمعه با ساعات دلخواه و به تعداد نامحدود
* امکان تعریف روزهای تعطیل سال جهت محاسبه تعطیل کاری
* امکان تعریف و مدیریت رمز ورود برنامه
* بهینه شدن تهیه پشتیبان از نرم افزار و اطلاعات پرسنل
* امکان تغییر در مشخصات فیش حقوقی
* امکان محاسبه عیدی در پایان هر ماه برای پرسنل مورد نظر
* امکان تعیین محاسبه مزایا بر اساس روزهای کارکرد
* کسر مرخصی های ساعتی از کسر کار در بخش گزارش ورود و خروج
* امکان تعیین کسر بیمه تکمیلی از مالیات بر حقوق پرسنل (با توجه به ماده 137 قانون مالیات های مستقیم)
* امکان حذف اطلاعات پرسنل با توجه به پارامترهای تعیین شده
* ارسال گزارش حقوق و دستمزد پرسنل به اکسل
* ارسال گزارش کارکرد پرسنل به اکسل
*- امکان تعیین شغل هر پرسنل
* امکان تعیین حق سرپرستی برای هر پرسنل
* امکان تعیین و محاسبه بیمه تکمیلی برای هر پرسنل
* امکان تعیین نوع همکاری از نوع اصلی و غیر اصلی برای هر پرسنل(مطابق با قانون مالیات های مستقیم)
* امکان تعیین درصد مالیات بر حقوق در نوع همکاری غیر اصلی (طبق قانون مالیات های مستقیم)
* امکان تعیین سنوات ماهانه برای هر پرسنل برای کارگاههای مشمول طبقه بندی مشاغل
* بهینه سازی قراداد کار پرسنل
* بهینه سازی ثبت اطلاعات بانکی پرسنل
* امکان محاسبه حقوق و مزایا بر اساس روزهای کارکرد یا ساعات کارکرد
* امکان محاسبه ماموریت، اضافه کار، نوبت کاری، شب کاری، تعطیل کاری و کسر کار بر اساس ساعت و دقیقه
* امکان محاسبه کسر کار برای هر پرسنل
* امکان محاسبه تعطیل کاری برای هر پرسنل
* امکان نمایش لیست وام های دریافتی هر پرسنل در فیش حقوقی
* محاسبه خودکار قسط وام و کسر آن از حقوق پرداختی
* محاسبه خودکار مساعده های دریافتی در ماه و سال مورد نظر و کسر آن از حقوق دریافتی
* امکان تغییر حق بیمه سهم کارگر و کارفرما و مالیات بر حقوق و محاسبه مجدد حقوق پرداختی با توجه به ارقام تغییر یافته
* بهینه سازی ثبت ورود و خروج پرسنل با توجه به شیفت های کاری تعریف شده
*در
پایان از آقایان اونق از استان گلستان، پوردهقان از استان آذربایجان شرقی،
آقای سید محمد حسینی از تهران و آقایان مصطفی سبحانی و کیامرثیان به خاطر
پیشنهادات سازنده سپاسگزارم.
*از
آقای واعظیان کارشناس بانک ملت شاهرود به خاطر راهنمایی در تهیه دیسکت
بانک ملت سپاسگزارم. همچنین از خانم خواجه وندی کارشناس بانک سپه و آقای
بهشتی کارشناس بانک ملی به خاطر همکاری در تهیه دیسکت حقوق بانک های سپه و
ملی سپاسگزارم.
لازم به ذکر است دریافت مبلغ 20000 تومان بابت هزینه هاست و هزینه های جزیی برنامه نویسی است.
رمز فایل:kanazspid.ir