آموزش های رایگان اینترنت رایانه ایمیل سایت وبلاگ تحقیق نرم افزارها تحقیقات علمی

آموزش های رایگان اینترنت رایانه ایمیل سایت وبلاگ تحقیق نرم افزارها تحقیقات علمی

آموزش های رایگان اینترنت رایانه ایمیل سایت وبلاگ تحقیق نرم افزارها تحقیقات علمی

آموزش های رایگان اینترنت رایانه ایمیل سایت وبلاگ تحقیق نرم افزارها تحقیقات علمی

تبدیل کردن گوشی موبایل به مودم وایرلس تبدیل لپ تاپ به اکسس پوینت وای فای

تبدیل کردن گوشی موبایل به مودم وایرلس

تبدیل لپ تاپ به اکسس پوینت وای فای (برای اتصال گوشی و تبلت)
لپ تاپ خود را به مودم وایرلس تبدیل کنید + دانلود

 

بسم الله الرحمن الرحیم


تبدیل کردن گوشی موبایل به مودم وایرلس


اگر تاکنون خبر نداشته اید که گوشی موبایل هوشمند خود را میتوانید تبدیل به مودم وایرلس نمایید باید بدانید این کار به سادگی ممکن است. اگر شما تبلت وایفای دارید و یا دوست دارید اینترنت موبایل خود را روی نوت بوک و سایر ابزار به اشتراک بگذارید این مطلب را مطالعه کنید.


هدف: تبدیل کردن گوشی هوشمند شما به یک مودم وایرلس (اکسس پوینت)

کاربرد:
-استفاده از اینترنت موبایل روی تبلتهای وایفای که فاقد امکان GPRS-Edge-3G هستند.
-استفاده از اینترنت موبایل روی نوت بوک بدون اتصال کابل و اجرای برنامه جانبی موبایل روی نوت بوک

ملزومات کار:

1-گوشی هوشمند با سیستم عامل سمیبین، اندروید ، بادا ،میگو ، iOS و یا ویندوز موبایل و هرگونه سیستم عامل موبایل که قابلیت مالتی تسکینگ داشته باشد. با این حساب اگر گوشی شما جاوا است این کار روی گوشی شما قابل اجرا نیست.

2-اینترنت موبایل فعال باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

3-دانلود کردن برنامه مناسب برای راه اندازی HotSpot روی گوشی شما

4-گوشی شما به عنوان پخش کننده اینترنت و همچنین دریافت کننده (مثلا”تبلت و یا پی سی و یا نوت بوک و ….) باید هر دو وایرلس داشته باشند.

روش کار:

1-مطمئن شوید اینترنت روی موبایل شما قابل استفاده است. هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در این زمینه تنظیماتی دارند که باید انجام دهید.

2-باید برنامه مناسب برای سیستم عامل گوشی خود را با جستجو پیدا کنید. برای همه موبایلهای هوشمند با هر سیستم عاملی چنین برنامه ای وجود دارد.

مثلا”برای گوشی های با سیستم عامل سیمبین برنامه Joikusoft JoikuSpot Premium استفاده کنید که با جستجو در گوگل میتوانید آخرین نسخه آن را به صورت ساین شده پیدا کنید.
برای سیستمهای عامل دیگر هم یا برنامه مناسب وجود دارد و یا به طور پیش فرض این امکان وجود دارد مثلا”اگر آیفون دارید این قابلیت در آن وجود دارد. برای یافتن برنامه مناسب مدل گوشی خود را با کلمه hotspot با هم درگوگل سرچ کنید تا برنامه مناسب را پیدا کنید.

3-برنامه را نصب و تنظیمات مربوط به رمز اتصال (چون وایرلس است طبعا” باید رمز بگذارید که هر کسی از اینترنت موبایل شما استفاده نکند!) و اینترنت موبایل را انجام دهید.

4-هات اسپات را در برنامه روشن کنید اکنون تبلت و یا هر گونه وسیله ای که امکان اتصال وایرلس باشد میتواند هات اسپات را ببیند و به آن وصل شود.
با این کار اگر تبلتی وایفای دارید بدون هزینه بالا برای خرید مدل 3g و داشتن یک سیمکارت جدید برای تبلت خود به راحتی میتوانید اینترنت موبایل خود را وارد تبلت کنید.


http://mobilesky.ir/mobile-phone-into-a-wireless-modem/




تبدیل لپ تاپ به اکسس پوینت وای فای (برای اتصال گوشی و تبلت)


بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از کاربران برای اتصال به اینترنت از مودم های ADSL به صورت کابلی (LAN) استفاده میکنند که در این حال بدون در نظر گرفتن تجهیزات جانبی فقط یک کاربر توانایی اتصال به اینترنت را دارد و برای استفاده دیگران باید از پورت های دیگر مودم یا به طور مثال از دستگاه هاب (network hub) استفاده کرد. ممکن است  شما کاربر عزیز در اتاق یا دفتر کار خود نشسته باشید و تنها به اینترنت کابلی دسترسی داشته باشید و بخواهید در همین حال که با لپ تاپ خود در اینترنت مشغول فعالیت هستید با تلفن همراه هوشمند یا رایانه لوحی (تبلت) خود نیز به اینترنت متصل شوید و به بینهایت برنامه و نرم افزار و … دسترسی پیدا کنید ؟ معمولا به تبلت ها و موبایل ها نمی توان کابل LAN متصل کرد و از اینترنت استفاده کرد. در این جا نرم افزاری را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی گوشی و تبلت خود را به شبکه اینترنت از طریق وایفای وصل نمایید.



                               ——————-

درباره نرم افزار :
“”MyPublicWiFi: Turn your computer into a WiFi Access Point with Firewall and URL Tracking

MyPublicWiFi is an easy-to-use software that turns your laptop/PC into a Wi-Fi wireless access point. Anyone nearby can surf the Internet through your sharing. This is also an ideal solution for setting up a temporary Access Point in a hotel room,meeting room,at home or the like. The MyPblicWiFi-Firewall can be used to restrict user access to specific servers. You can also prevent the use of certain Internet services (e.g. file sharing programs). MyPublicWiFi allows you to record and track all visited url pages on your virtual WIFI-Hotspot.

)


کار با نرم افزار ما بسیار ساده است در ابتدا این برنامه را بارگیری (دانلود) کنید.


نرم افزار اتصال گوشی به اینترنت از طریق وایرلس لپ تاپ از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

http://s3.picofile.com/file/8191042592/MyPublicWiFi.exe.html



بعد از نصب برنامه شما به راحتی میتوانید شبکه مجازی بیسیم خود را بسازید و از آن استفاده کنید.

در بخش network name  برای شبکه بیسیم خود یک نام و در بخش network key رمز عبوری را برای اجازه ورود دیگران انتخاب کنید. 



تنها کاری که باقی مانده  تا شبکه بیسیم شما ساخته شود فشردن کلید set up and start hotspot است.

حالا میتوانید با موبایل یا تبلت خود نام این شبکه را انتخاب کرده ،نام کاربری و رمز ورود را وارد کرده و به این شبکه متصل شوید و از استفاده از اینترنت لذت ببرید.

نکته: ممکن است تبلت یا موبایل شما به شبکه متصل شود اما هیچ دسترسی به اینترنت نداشته باشید به طور مثال نتوانید وب گردی کنید . برای اینکه این مشکل را برطرف کنید کافی است در لپ تاپی که اینترنت را به اشتراک گذاشته است فایروال و ضد ویروس خود را غیر فعال کنید.

در زبانه های دیگر نرم افزار هم میتوانید به امکانات بیش تری دسترسی پیدا کنید در زبانه دوم میتوانید کسانی که در حال استفاده از شبکه هستند را مشاهده کنید و در زبانه سوم هم میتوانید به URL Logging و چند ویژگی دیگر دسترسی پیدا کنید.

http://fumblog.um.ac.ir/fumindex.php?op=ViewArticle&articleId=6519&blogId=402



لپ تاپ خود را به مودم وایرلس تبدیل کنید + دانلود


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار می توانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند.



استفاده اصلی این نرم افزار در محیط کار و دانشگاه ها و خوابگاه ها است که دارای مودم وایرلس نبوده و بدون کابل دسترسی به اینترنت ناممکن است. به این ترتیب کافی است یک لپ تاپ به اینترنت وصل شود و با استفاده از این نرم افزار آن لپ تاپ اینترنت را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین این نرم افزار می تواند به عنوان اتصال دهنده شبکه کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد ، به طوری که در حالت آفلاین و بدون اینترنت می توانید اطلاعات را از طریق شبکه ایجاد شده منتقل کنید و در واقع به ترانسفر دیتا مشغول شوید. برای دسترسی افراد به اینترنت می توانید یوزرنیم و پسورد تعریف نمایید و به آنها ارائه دهید. 



بنابراین با این نرم افزار لپ تاپ شما به یک مودم وای-فای بدون هیچ سخت افزار اضافی تبدیل خواهد شد و سپس افراد دیگر می توانند با یوزرنیم و پسورد اهدایی شما با لپ تاپ شما به اینترنت متصل شوند و شما نیز افراد متصل شده را مشاهده کنید


http://s3.picofile.com/file/8191042842/Connectify_Pro_3_7_0_25374.rar.html


برای دانلود اینجا را کلیک کنید



http://s3.picofile.com/file/8191042842/Connectify_Pro_3_7_0_25374.rar.html




منبع:

http://www.yjc.ir/fa/news/4436241/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%AF%D9%85-%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%84%D8%B3-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF




پرچم بالا


                              

اى نور و اى دلیل روشن ، و اى آشکارکننده‌ى نوربخش ، پروردگارا کفایتم کن از شرور ، و آفات روزگار ، و از تو خواهم رهایى را در روزى که دمیده شود در صور


-------------------------------------



الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ




اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی سَیَّدنا مُحَمَّدٍ مَا اخْتَلَفَ الْمَلَوان وَ تَعاقَبَ الْعَصْرانِ وَ کَرَّ الْجَدیدانِ وَ سْتَقْبَلَ الْفَرْقَدانَ وَ بَلَّغْ رُوحَهُ وَ اَرْواحَ اَهْلِ بَیْتِهِ مِنَّا التَّحِیَّةَ وَ السَّلامُ



-------------------------------------